16 Nisan 2009 Perşembe

TFF'ye E-Mail


Az önce dayanamadım ve TFF'ye mail attım.. Üşenmeden yazdım.. Elbet okurlar gibisinden kendimi kandırdım.. Okuyacaklarını sanmıyorum ama yine de bi içimi dökeyim dedim.. Döktüm ve rahatladım.. İşte attığım mail..

Ceza mı.. Siz buna ceza mı diyorsunuz.. Bunları bir Beşiktaşlı olarak yazıyorum.. Bizim bir oyuncumuz yapsaydı bunları lime limee doğramazmıydınız.. Bu cezaların sonuçlarını gördükten sonra art niyet ararım kimse kusura bakmasın.. Rahatınız yerinde oralarda.. Neden ? Amacınız Ne ? Gs ve Fb camiasından gelecek tepkiden mi çekiniyorsunuz.. Lobileri mi güçlü.. Basın sizi yerden yere mi vurur.. Gelelim bize verilen daha yakın zamanda ki cezalarınıza..

Sivok adama kayar 3 maç ceza..
Bobo adamı iter(kavga etmeden) 4 maç ceza..


şimdi ise son derbide ki cezalar

Lugano adama kafa atar 5 maç verilir tamam..
Volkan edep yerini seyircilere gösterip 3 maç tamam diyelim hadi
Semih ve arda yumruklaşırlar 3 maç ceza
Emre Aşık kavgaya sebebiyet 2 maç
Sabri kavgayı kızıştırmak maçı kızıştırmak 2 maç


Bobo ve Sivokun günahı neydi.. adam dövmemek mi.. bu yapılanları bizim futbolcularımız yapsaydı ne olurdu.. kaç maç ceza alırdık sizce.. tahmin edilenleri verdiniz gördük.. Aynen bizde bunları bekliyorduk yanılmadık.. yakında itiraz ederler cezaları hepsinin 1 maç daha düşersiniz.. sizi tebrik ediyorum TFF ve PFDK.. siz bizden çıksında ne olursa olsun ceza diye baktınız.. yazık diyorum sadece yazık..

Unutmadan....

Dünyanın her yerinde sahaya bir su şisesi atılır maç iptal edilir.. bizde adamlar sahaya girer tribünü yıkar..
İspanyada daha geçen yıl Carlos Diogo ve Luis Fabiano kavga ederler.. Verilen ceza her ikisine de 5 maç..



Saygılar ve Sevgiler.. Kolay gelsin..


Eğer sizde temiz bir lig istiyorsanız TFF ye mail atın..
tff@tff.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder